Veelgestelde vragen www.ltoshop.nl

  • Ik ben geen lid van LTO? Kan ik wel bestellen via deze website?
    Ja, ook niet leden van LTO kunnen bestelllen op www.ltoshop.nl
     
  • Ik weet mijn LTO lid-nummer niet. Waar kan ik die vinden?
    U kunt u onder andere vinden op:
    -uw ledenpas;
    -adres-etiket van de Nieuwe Oogst;
    -u kunt ook bellen met LTO Ledenvoordeel op uw lidnummer op te vragen: tel. 088 888 67 77.
    Het invullen van het lidnummer is niet verplicht voor het plaatsen van een bestelling

  • Hoe kan ik jullie bereiken?
    Op de contactpagina vindt u deze informatie.

  • Hoe kan ik betalen?
    LTOshop.nl biedt verschillende betaalopties aan: iDEAL, automatische incasso en een digitale acceptgiro.
    Meer informatie over betalen.

  • Kan ik korting krijgen op boeken?
    LTO Shop dient zich te houden aan de Wet op de vaste boekenprijs die geldt op Nederlandstalige en Friestalige boeken. Korting op boeken kunnen we onder speciale omstandigheden geven:
    • Indien de uitgevers de gereigstreerde prijs aanpassen of laten vallen.
    • Op grotere bestellingen van 1 titel mogen we volgens speciale condities korting verlenen, neem hiervoor contact met ons op.
    • Studenten kunnen 5% korting krijgen op benodigde studieboeken. Ben je student? Stuur dan een kopie van je inschrijving of collegekaart toe. Dan kunnen we je account omzetten tot een studentenaccount hiermee krijg je 5% korting op de aanschaf van tenminste twee studieboeken.
       
  • Hoeveel procent BTW geldt er op boeken?
    Boeken vallen onder de 6% BTW-regeling. U vindt de BTW terug op de factuur.
     
  • Hoe worden de boeken bezorgd?
    Wij versturen de boeken per dagpost (PostNL). Bestelt u op werkdagen voor 15:00 dan ontvangt u doorgaans uw bestelling de volgende werkdag in uw brievenbus.
    Meer informatie over bezorgen.